Hvis du vil være sikker på, at dit magasin eller andre forsendelser
når dine abonnenter, skal adresserne være i orden.
Det sikrer PortoService ved at vaske dine adresser
Måske lavede din kundeservicemedarbejder en slåfejl, da han skrev adressen på din abonnent ind. Måske er din abonnent flyttet. Begge dele kan betyde, at dit magasin ikke når frem. Løsningen på det problem er at tjekke dine data de relevante steder – altså en adressevask. Det første trin er at sikre, at adressen findes i det officielle Danmark. Det sker ved, at PortoService matcher dine adresser med CPR- og CVR-registret. Men det betyder ikke, at adressen matcher PostNord Danmarks eller Bladkompagniets adresseregister. Så det er ikke en garanti for, at dit magasin finder abonnenten.
Matches med logistiksystemer
Derfor matcher PortoService de verificerede adresser med adresseregistret hos PostNord Danmark eller Bladkompangiet, afhængig af hvem der skal distribuere det enkelte magasin. Det sikrer, at hvert enkelt magasin får en adresse, som PostNord Danmark eller Bladkompagniet har i deres logistiksystem. Derfor kan du være sikker på, at uanset hvilken distributør du bruger, passer adressen til deres håndtering af dit magasin – fra afsender over bud til modtager. PortoService matcher alle dine adresser mod distributørens logistiksystem, hver gang du udsender et nyt magasin. Det sikrer bl.a., at der bliver taget højde for f.eks. ruteomlægninger hos distributøren.
PortoServices adresseservices
Vi tilbyder tre niveauer af adressevedligeholdelse:
- Basis - Adressevask ved hver indlevering
- Udvidet - Tidligere rettelser gemmes og medtages
- Avanceret - Vi styrer og opdaterer adresser løbende
Ved avanceret adressevedligehold er der adgang til de mange tillægsydelser, der findes i PortoServices abonnements- og medlemssystem. Læs mere.