Med Portoservices forsendelsesregister, abonnements- og medlemssystem følger en række digitale muligheder, der giver mere respons og dialog med dine kunder og kan styre digitale abonnementer og rettigheder.
Kernen er stadig korrekte adresser og andre kontaktoplysninger samt andre oplysninger, der kan anvendes til segmenteret dialog i digitale medier, som e-mail, web og mobile sites, samt SMS. Læs mere om
e-mail eller
SMS.
Med online betalinger og opkrævninger kan du styre adgangen til digitale abonnementer på dit website, mobile site eller e-paper bladreløsninger. Kunder der har betalt for X får adgang til X og kunder der har betalt for Y får adgang til Y.
Vi sørger for
digitale landingpages, der sikrer høj respons og at de korrekte oplysninger kommer ind i Portoservices abonnements- og medlemssystem. Billeder og formularer skal passe til kampagnerne og du kan efterfølgende se statistik på respons og levetid fra hver kanal og kampagne.
Vores kundeservice er selvfølgelig også digital og svarer på emails, Facebook eller chatfunktion. Glemte brugernave eller adgangskoder sendes til kunderne og spørgsmål vedr. f.eks. betalinger besvares.